goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

zondag 3 januari 2016

meisje plukt bloemmetjes

is ze niet lief dat meisje ze is op een karretje gaan staan om bij de bloemetjes te kunnen komen.
vind het papier er heel goed bij passen, heb nog een kantje en bloemetjes erop gedaan en vind het zelf een plaatje geworden.

dit kaartje wil ik mee laten doen bij www.wlvc.blogspot.com


5 opmerkingen:

  1. Een heel lief, romantisch kaartje. Leuk dat je meedoet bij WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefie! Heel schattig.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi romantisch kaartje Ellen, leuk dat je meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Mooie subtiele kleuren! Daar houd ik van!

    Bedankt voor het delen van dit moois in onze challenge bij WLVC! Hoop je een volgende keer weer te zien!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen