goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

donderdag 25 februari 2016

muziek luisteren

bij cheerfulsketcheschallenge hadden ze een mooie sketch daar heb ik dit kaartje meegemaakt .................heerlijk luieren en muziek luisteren op je vrije dag.



dit kaartje laat ik meedoen bij www.cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, ik hou van luieren, hihi.
    Hij is echt heel erg leuk Ellen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi!! gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen