goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

zondag 15 maart 2015

nostalgische babykaartje

maak maar zelden een babykaartje maar vind hem toch geslaagd.

voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt;
PK 9112
creatable 227, 228,
joy 6002/0199
dit kaartje wil ik meelaten doen bij
www.wlvc.blogspot.comwlvc.blogspot.com

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje!
    Ben gek op beertjes ;-) en deze lenen zich ook perfect voor een babykaartje! Wat is ie lief geworden!
    Gezellig dat je mee komt doen bij WLVC! Bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ellen wat een lief babykaartje superleuk gemaakt.heel lief plaatje van de beer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Geweldig wat een plaatje en wat ziet die beer er lief uit in zijn pyamaatje. Gezellig dat je met ons meedoet bij de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al maak je ze zelden dan is het des te meer een uitdaging om het eens te proberen.....en het resultaat mag er zijn hoor.
    Het is een schattig kaartje en met dat lieve berenplaatje is het helemaal geslaagd.
    Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellen, Ik vind dat je best vaker een babykaartje mag maken hoor. Het is zo'n schattig kaartje. Heel mooi berenplaatje heb je gebruikt.
    Ik zie dat je nog geen link naar ons blog hebt gemaakt, wil je dit alsnog doen zodat je kans maakt op de prijs!!
    Kijk maar eens op onderstaande link, daar staat duidelijk aangegeven hoe je kan linken... Lukt het niet of heb je nog vragen, dan hoor ik het heel graag hoor.
    https://support.google.com/blogger/answer/41379?hl=nl

    Groetjes Janneke DT WLVC

    BeantwoordenVerwijderen