goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

zondag 8 februari 2015

special moments

hij heeft een bakfiets vol met bloemen die hij weg moet brengen.
hiervoor heb ik het volgende gebruikt;
designpapier PK 9108
cheery lynn doily french
plaatje van syta van gelderen

dit kaartje wil ik meelaten doen bij
de egel
 we love vintage cards
de creatieve zebra

8 opmerkingen:

  1. Mooi vintage kaartje.

    Lieve groet Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefie!
    Tegenwoordig zul je dat niet zo snel zien maar hij mag bij mij aankomen hoor met al die gezelligheid in zijn fietsbak!
    Erg leuk kaartje heb je er van gemaakt, en de bloemen staan duidelijk centraal!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig plaatje. En zo'n mooie kaart.
    Gezellig dat je nog een keer mee doet bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor....leuk plaatje en duidelijk een thema terug te vinden. Dankjewel voor je deelname bij WLVC. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje! Dank voor je bijdrage! Crea groetjes, Judith dt DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Ellen. Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen