goededag, mijn naam is Ellen en hier wil ik jullie mijn kaartjes laten zien die ik met heel veel plezier maak, mijn inspiratie haal ik uit andere blogs die ik ook volg, misschien doen jullie wel inspiratie op van mijn blog!!!!

woensdag 7 januari 2015

zomer's kaartje

heb gezien dat ik volgers er bij heb, vind het heel leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
gistermiddag hadden we een verjaardag van een vriendin die was heel gezellig hebben heerlijk buiten gezeten en gedanst ja hier in Marbella is dat mogelijk bijna altijd mooi weer.

voor dit kaartje heb ik een snoesje gebruikt met het papier van Wild Rose Studio Annebelle's en van Marianne design PK 9107
daarbij de mallen van joy 6002-0303  6002-0357
                      Marianne design 229,  258,  156



Geen opmerkingen:

Een reactie posten